piątek, 28 sierpnia 2015

                         Cześć,jestem Flora!

Tak bardzo się ciesze że chcecie mnie lepiej poznać,jestem zaszczycona! Jeśli chcecie mnie lepiej poznać to,zapraszam do czytania:



Moje ulubione przedmioty!





Mam na imię Flora! Urodziłam się na planecie Linphea.Moje hobby to:czytanie książek i robienie zdjęć rośliną i kwiatom. Helia,mój chłopak!Jest wrażliwy i uduchowiony. Uwielbiam:udzielanie rad przyjaciółką z Klubu Winx i sprzątanie mojego pokoju.







Mój ukochany:Helia! Jego zdjęcie stoi na szafce nocnej.





Oto moja magiczna roślinka...Zmienia kolor w zależności od mojego samopoczucia!Dzisiaj jest różowa,ponieważ jestem w romantycznym nastroju.






Kokarda we włosach to moja ulubiona ozdoba!Dzięki niej czuje się piękna!







Moja różowa gitara basowa jest zawsze ze mną podczas naszych koncertów z wróżkami z Klubu Winx!



                                      To jest życie wróżki!








Uwielbiam być wróżką Harmonix! Żyję w harmonii z podwodnym światem!







Dzięki mojej magii mogę rozmawiać z roślinami i kwiatami. Są słodkie i wrażliwe. Bądź dla nich miła!








Moja Selkie,Desiryee,jest najlepsza ze wszystkich.Uwielbiam,kiedy tańczy na wodzie!





Ten sam uśmiech,te same słodkie oczy i ta sama miłość do kwiatów! Oto ja jako dziecko na naszej rodzinnej planecie Linphei!







Moja młodsza siostra miele to dobrze zapowiadająca się wróżka! Oddałabym za nią życie!







Helia uwielbia poezję i sztukę,on i doskonale mnie rozumie.To prawdziwa miłość!







Kwiaty to moi najlepsi przyjaciele.Noszę je nawet na ubraniach i we włosach.Dzięki nim czuje się piękna!





Bardzo się ciesze,że tyle się o mnie dowiedziałyście moje kochane wróżki! Do zobaczenia następnym razem.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz