środa, 26 sierpnia 2015

                      Cześć,jestem Stella!

Tak się ciesze,że chcecie mnie lepiej poznać! Mnie i mój cały świat mody!




Jak być kreatywną wróżką!




Moje propozycje na ten rok...Bądź promienna jak słońce!





Znasz mnie,jestem wróżką modnisią!







Mam na imię Stella! Urodziłam się na planecie Solaria.Uwielbiam projektować stroje! Najlepszym pomieszczeniem dla mnie jest mój pokój,bo mogę w nim swobodnie projektować moje stroje!

 





Najważniejsza zasada?
Tworzenie powinno sprawiać ci radość!



Baw się modą:
łącz dowolnie ubrania,zaszalej z dodatkami,zmień fryzurę!





Każdy wysiłek,jaki podejmujesz,przybliża cię do spełnienia marzeń.




Zawsze pamiętaj o uśmiechu:optymizm sprawia,że marzenia się spełniają!




Zawsze wierz w siebie i poświęcaj się swoim pasją każdego dnia!





Zawszę pytaj o radę swoich przyjaciół:razem łatwiej stawcie czoło przeciwnością!





Moja nowa przyjaciółka illiris to najbardziej radosna Selkie,o największym poczuciu humoru.Jesteśmy jak dwie krople wody!



Zrobiłabym wszystko za parę ładnych szpilek...No co,myślisz,że przesadzam?





Jestem taka dumna z mojego ojca króla Radiusa z Solarii. Jest szlachetny,odważny i zrobi wszystko dla swojej małej dziewczynki!




Tak,nosiłam kiedyś okulary!Wtedy ich nie znosiłam,ale teraz widzę,że wyglądałam uroczo! W końcu liczy się wnętrze,moje wróżki!




Z moim ukochanym,Brandonem,jesteśmy najlepiej wyglądającą parą w całym wymiarze magix!





Moja transformacja harmonix jest ekstra!Dzięki niej czuje się w wodzie jak syrena!





Wróżka nie morze obyć się bez błyszczyku do ust.Zwłaszcza po walce!






Dziękuje wam wszystkim że chcieliście mnie lepiej poznać.Jesteście kochani! Pa! Zobaczymy się następnym razem!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz