wtorek, 25 sierpnia 2015

Znasz mnie? Jestem Bloom!

Cześć! Taka jestem podekscytowana... Nareszcie mogę ci opowiedzieć o sobie!


Jestem Bloom, wróżka Płomienia Smoka.Dorastałam w Gardenii, na planecie Ziemia, ale to w Alfei znalazłam najlepsze przyjaciółki. Tam też spełniło się moje największe marzenie: zostałam wróżką!

Mój chłopak ma na imię Sky... Łączy nas bardzo silne uczucie!

Uwielbiam książki, zwłaszcza te o magii. Radość sprawia mi teżpieczenie ciast i przygotowywanie olbrzymiej pizzy, którą częstuję przyjaciółki!

    




Sky i ja… Prawdziwie magiczna miłość!





Chcesz wiedzieć,co dostał ode mnie Sky na walentynki ? Napisałam specjalnie dla niego piękną piosenkę o miłości!



Taniec ze Skyem sprawia mi ogromną przyjemność,nawet jeśli plączą nam się nogi!



Sky i ja lubimy bardzo te same smakołyki...Nie możemy się oprzeć sałatce owocowej!


Uwielbiam,kiedy Sky robi mi niespodziankę i 
przyjeżdża po mnie na swoim motocyklu!



Mój najdroższy  Sky,ten całus jest dla ciebie!



Dzięki mojej mocy Harmonix moge pływać tak jak ryba,tylko szybciej!


Oto Kiko,jest słodki i zabawny,po prostu idealny przyjaciel dla każdej dziewczyny!

Wydaje mi się,że byłam nawet uroczym dzieckiem w kitkach i ogrodniczkach,ale już wtedy miałam zadatki na wróżkę!



Daphne to najwspanialsza starsza siostra na świecie! tak ją bardzo kocham!




 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz